Senorita are you my Mrs tonight

Godmorgon hehe

 

Vet fy skämms på mig har varit en dålig bloggare :( Men varit lite busy dem senaste dagarna hehe och skämms lite för att jag inte har ngra bilder att lägga in på datan efterson att diktatorerna fortfarande har min mobil (jag vet dem e typ 18 kan man tro istället för vuxna jävla människor) aja iaf igår var det ellens sista dag at the work :( Deppigt så jag hon och fredrik tog en fika i stan efter jobbet :) Mysigt!!

 

Stack iaf hem till sara hon bor ju gångavstånd så va med henne hela fredagskvällen, lockade hennes hår lite och sen stack vi ut en stund med William och Christopher, sköna killar mpste jag tillägga heh. Sedan satt vi hela kvällen på saras sköna balkong med med ett glas vin lyssnade på musik och för att citera saras mamma vi bara var haha

 

Sedan kom hennes mamma och pappa hem och så satt vi med dem på balkong och sen gick jag hem hiih Lovely night

Såhär kul har jag ellen och fredrik på jobbet då va, jävla fredrik aka josef fritzl

Bild från våran cykeltur runt sjön i onsdags :) Man kan se lägenheterna där jag bor bakom oss hihih

Haha igår bild tagen från Saras blogg :) Ja hon har börjat blogga igen efter tusen år typ xd

Gå in på hennes blogg >>>>>HÄÄÄÄR<<<<<<<

 

Och dem här 2 låtarna fastnade vi lite för igår fråga inte vf hahha

 

 

Yeey bröllop idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0