Ray-Ban depp

Idag sa mamma att mina Ray-Ban säkert kommit så hon bad mig springa ner till posten och kolla. Och där ligger mycket riktigt ett litet brunt paket. Tror ni det är mina Rayban ??? Nääää det e ngn jävla kasset som mamma beställde dagen innan hon beställde dem. Så hon gissar på att dem ommer imon. Men dem hade verkligen varit perfekt för idag :(

 

Iaf ska alldeles strax dra mig mot stan. Ska träffa min faster som bor i sthlm. Hon e i jkpg nu så ska ta och träffa henne. Ser inte henne eller mina andra faster som också hon bor i sthlm så ofta så ja d blir nice. Hon gifter sig 20 augusti i sthlm så d blir ännu ett bröllop veckan efter det andra sthlm bröllopet haha Roligt ääälskar bröllop verkligen :D

 

Tröttnade på naglarma så mamma gjorde ba vanlig gele så dem inte går sönder och så kan jag lacka dem i vilken färg jag vill och göra som med vanliga naglar :) Har på mig mina nya shorts från carlings :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0