Råslätt/Coffehouse

Sitter hemma nuu

Soft att chilla med peti i rålätt, vi va hemma hos henne och åt med hennes familj och sen stack jag och hon ut och chillade lite :) Sen stack vi till stan och fikade med j2, dani, zaid och 2 av deras kompisar :) Mysig jepp Sen skjutsade dem hem peti och hänkade med dem och sedan släppte dem av mig hemma hehe

Älskar verkligen att umgås med mina släktingar. Även om dem e 9 och 7 år äldre än mig så umgås dem ändå med mig som vem som helst och känner mig alltid bekväm med dem. Kan erkänna att jag umgås mycket mer med mina killkusiner än tjej kusinerna. Förutom belinda då men. Dem e ba så mycket softare haha aja

Vet att ni e som storebröder för mig och att jag alltid kan komma till er om det är något. Love u






Zaid och min kusin daniel

Peti och min kusin jonny



Dragana Angelique skickar en kram till sig genom cyberspace haha Hon saknar dig också poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0