Jordgubbar i solen

Har precis suttit på balkongen med mamma och ätit jordgubbar med ananas och yoghurt med kokos. Det är så himla gott går inte at beskriva. Man tar typ ba kokos i turkisk yoghurt och lite lime och sedan lägger man d i ananas och jordgubbar, mums!!!

 

Somnade faktiskt innan, var så himla trött haha låg och lyssnade på musik oc sedan somnade jag. Soft hehe. Åhh har en sak jag vill berätta men kan inte än, inget e säkert och kan fortfarande ändras så vill inte spoila d hehe men aja snart ska d nog gå :D

 

Ska in och ta en dusch och sen sova :)

Utsikten frå min balkong. Går inte att förklara känslan hur det e att ba såhär mitt i stan, vet inte varför men jag älskar det så himla mycket haha En så himla skön känsla, sedan har vi soft utsikt också :D Och stan e en promenad på 3 min, samma sak till busshållsplatsen och så cyklar jag t sara på 5 min. Loove it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0