I feel the sun comes up, the music won't stop

 

Hello hello.

 

Vart så trött när jag kom hem så orkade inget kändes det som. Först kom peti över och sen när hon gått så kom sara. Visade dem vad jag shoppat och lite så :)

 

Ska snart dra till a6 med mami. Efter det drar vi till min moster och hjäper henne. Min kusin trolovar sig (ungeäfr som förloving) på söndag så det e lite att fixas. Blir nog inte mkt mer bloggande idag. Men ska försöka när jag kommer hem :D

 

Tänkte visa er vad jag shoppat i sthlm :) Bilder från sthlm kommer upp när jag kommer hem :)

 

Carlings jeansskjorta

Kjol från Mango

Blus från Zara

Stuprörs jeans Zara

Transparent linne och svart spetstopp under America Apparel

Sandaletter från ngn random butik haha

Från dinsko :)

Mina rayban kom äntligen :D

 

Och såhära ser jag ut idag :)

 

poss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0