He he he

Okay okay jag e DÅLIG I know :( :(

 

MEN!!!! Till mitt försvar måste jag säga att jag inte ens varit hemma idag :/ Stack direkt efter jobbe till Huskvarna där jag va med en barndoms kompis som va här och hälsade på :) D va mycket trevligt he he Vi va mest ute så aa ingen data (a)

 

Iaf här kommer bilder från igår då jag va med sara och sahra (confusing I know) Blwv lite vaxning iaf, till och med jag blev lite vaxad (för sara ville testa att dra av vax så jag fick offra min arm )

 

Inspektera benet

Preparation

Sätta dit

1.2.3

SCORE!!!!

stolt

offer

Nu har jag en fläck på armen där det inte finns ngt hår vilket betyder att jag måste vaxa resten av armen... Tack sara

Den andra sahra tog egopics med MIN mobil!!!

Men sen blev hon utelåst så jag fick springa ner och låsa upp... KARMA sahra juste. Hahah näää sahra älskar dig(bli inte sur)

Och dagens :D Sååå poss mina älsklingar.

 

PS: Dagens knark låt kommer här. Väldigt skön kan ba gunga med i den <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0