Godmorgon

mina kära läsare. Vet att uppdateringen igår va dålig (okej ingen alls) Men lovar åkte till jobbet halv 8 och när jag slutade så åkte jag till stan och sedan va jag med sara hela kvällen och vi satt aldrig vid en data :/ Så jag va inte hemma på hela dagen :( Måste verkligen lära mig hur man mobilbloggar med den här jävla mobilen !!!!

 

Aja to giaf hur mycket bilder som helst igår för eran skulle :) Så nu får ni hela min dag igår i bilder.

 

Kan säga lite vad vi gjorde hehe Först va jag i stan och träffade mamma efter jobbet hämtade ut pengar och hon hämtade ut våra biljetter till usa. Träffade sara vid ps1 och stack till subways och köpte en macka. Sedan hem till henne och åt ich chillade. Sedan dog vi till våran killkompis Christopher och chillade hemma hos honom med hans 2 kompisar. Sen drog dem ut och festade och jag och sara promenerade lite och träffade marouki och sen promenerade vi hem till henne igen och satt och chillade på hennes balkong hela kvällen :D

 

Frukost på jobbet hehe

mat

Hemma hos christoffer

Bebis

Gangster

I believe I can fly

fråga inte hahah

Liten del av Torpa

Kom hem sen och tittade på film i angeliques rum, stackars bebis sov haha

 

Aja d va d :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0