En Italienare och en Grek

Hellu

 

Kom hem för en stund sedan från restaurangen En Italienare och En Grek :) Va där och åt med familjen så aa d va mycet trevligt. Pappa och ägaren är kompisar sedan innan så vi satt till efter stängning och dem snackade och aa vi satt där. Men fyfan va mätta vi va. Ingen orkade efterätt haha xd

 

Iaf håller på att föra in lite music till min cellphone hehe Om d blir fint väfer imon så ligger jag nog ute och solar, poss

 

 

Mamma har nämnt att jag ser onstig ut på ngt sätt när jag ler med stängd munn så tänte aa an ju le med öppen munn , öööööööh wtf ser ut som ett jävla mongo, näe om jag inte skrattar på riktigt så förblir min munn stängd!!!

 

Nu ska jag lyssna på musik ända tills jah somnar

 

Gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0