Always smile! Life isn't full of reasons to smile but your smile itself is a reason for others to smile too.

Hellu.

 

Eran bloggare som är superdålig på att uppdatera här hehe Måste verkligen slå till mig själv för måste komma ihåg att släpa arslet till datan och BLOGGA. Kul att min update kommer blig ännu sämre iom att jag drar upp till sthlm imorgon elr på tisdag:) Kommer stanna ungefär en vecka (elr mindre). Kommer inte ta med mig datan, komer ba ta onödig plats i väskan där jag ist kan lägga alla kläder som jag ska shoppa hihih

 

Pappa förde över pengar till mitt kort idag och tror jag får lönen på onsdag :D Yheeey shopping !!!!!!

 

Men smygshoppade redan idag iom att jag och sara drog upp till a6 :( Men köpte ba ett par pilotbrillor (30 spänn!!!!!) och en ögonskuggsprimer :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0