Thoughts.

Kännt mig så trött på sistone. Känner mig hängig i hela kroppen. Haft på mig pyjamas i typ en timme nu... Känner mig trött i sinnet och kroppen. vet ej vf


Ibland kommer det sånna stunder. Då jag knuffas mot gränsen. Det är som att jag står framför ett stup, för varje gång så knuffas jag lite närmare kanten. När kommer den sista? Den sista knuffen som kommer få mig att falla över kanten. Det värsta är att jag vill inte. Jag vill inte knuffas ner för kanten så att jag måste klättra upp igen. Jag har ju precis kommit upp och börjat gå bort från det. Varför måste jag knuffas närmare? Men det är bara vissa stunder då knuffen kommer.


Jag vill inte...inte igen


My beautiful dark twisted fantasy mind



mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0