PARTY

Här är lite bilder från i fredags! Va fett nice med sköna människoe och sjuukt mycket dans hahaha Va längesen jag dansade så mycket hehe Man kan ju inte direkt shakea röven av sig på hemmafester om vi säger så...Längtar iaf tills jag blir 18 då jag och peti kmr dra ut på krogen och dansa sönder hahaha loove <3

Älsklinge fyller egentligen år idag men vi firade henne i fredags. SÅ GRATTIS MIN FULA APA!!! LOVE U <3 <3<3

Jag och min midget dansade som två apor på amfetamin hahah

Riktiga män städar åt en

Medans apor som denna ligger och sover i ens knä.......hahah

Min åsna

Hmmmmm????

Får man vara såhär himmla vacker? <3

 

Där fick ni iaf en BILDBOMB heheh :D


Kommentarer
Postat av: neli

varsågod tjejen hihi =) härliga bilder här haha. måste säga att du har sjukt vackra ögon =)



ja jag har också velat ha en sån hur länge som helst, men jag är alltid sist ute med allt haha. gillade H&M:s just för att den är så fluffig och stor.. finns pälskragar på lindex och kappahl också, men dem är små och inte alls så fina som H&M:s och så kostar dem mer haha. men igår fick H&M in dem igen =) tack snälla.. va gullig du är =)

2011-12-05 @ 16:54:26
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0