No diggity

Vet inte vad min rubrik betyder hade inget bättre att skriva hahaha

 

Idag har jag bara chillat i skolan lite. Sen hem och sen ut igen och träffa peti. Apan åker till sthlm imon så kommer inte få se henne på ett tag (vf lämnar alla mina kompisar mig?!) Vi gick lite på stan, han med rätt mkt heheh Lämnade tbx en grej på iems och bokade en tid för mina linser imon på specsaver. Vi gick även lite i butikerna och jag provade potientella klänningar på gina tricot haha

 

Sen köpte jag en latte med irish cream på kahls (FUCKIN GODASTE EVER) medans peti den lilla skiten köpte en varm choklad haha Vi satte oss sedan ut och snackade om allt och inget! Tack för en fin stund bärldens bästaste vän ♥

image description

På den här bilden ser jag väldigt blond ut haha Och har insett att jag vill få mitt hår så ljust. Vill ha det lite mörkare där uppe och att det blir ljusare och ljusare. Eller tvärtom haha

Typ ngt sånt! Liknande det iaf haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0