I'm back

Kooollllaaa vad som händer utna min cellphone!!! Min update blir ju sämts :( men får hoppas att jag får tbx den nu i veckan hihi

 

Iaf igår gick jag pati och suzanna på bio! Hade en gratis bio biljett som jag fått av skolan hehe så vi såg en skiiit grymm film med justin timberlake och amanda seyfried elr vad hon nu heter! Den knäckte verkligen en film som jag rekommenderar stort :D

 

Nu sitter jag i soffan och kollar på harry potter 1 på kanal 5. Lite roligt då¨jag ska ha läst ut den på engelska tills imon hahhahah perfect ;) Har varit en riktig tjockis helg... Iom med kalaset igår så hade mamma och min mormor gjort en massa mat, kyckling och ris och ja allt ni kan tänka er haha. Pati och suzanna pch jag drog även till mullsjö och käkade pizza hos hemmes farsa hhahahah-Mamma har fått juldille här hemma och bakat rocky road, fudge, mandel nougat och choklad tryffel med hallon m.m. OCH SEN SÄGER HON ATT JAG INTE FÅR RÖRA DET FÖR DET ÄR TILL JUL!!!!! Mmmm det går ju bra haha rocky road är ju det bästa som finns nom nom nom  Idag har jag bara suttit i soffan och kollat film efter film på tv ( sitter fortf i pyjamas hahah) och ätit pasta, godis och en hel påse smör popcorn. En burk sprite och typ 2 burkar cola har också åkt ner hahaha

 

Tur för mig att jag typ har världns bästa ämnesomsättning och aldrig går upp ett enda kilo hahah Vandrande pinne här det är jag haha

Ok jag kanske är lite hyper efter allt som jag proppat i mig hahhaha Nä nu ska jag gå och se vad som finns i kylskåpet. Kanske snor en rocky road hahha ;)

Inte världens fräaschaste just nu måste duscha haha Så ni får en old pic hiihihihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0