Hårmodell för Elmia Frisörmässan

 

I april så satt jag som hårmodell för ett frisömärke som heter Farouk Systems. Va där under hela helgen och hade det verkligen huuuur kul som helst! Verkligen något som jag vill göra nästa år igen. Träffade sjukt goa människor och speciellt frisörerna va hur roliga osm helst. Dem kunde inte prata svenska så vi pratadfe engelska med dem. Dem skämtade och fick oss verkligen att skratta och känna oss bekväma!

 

Fick ofc med mig hem en goodie bag med deras produkter. Hhaha baxade med mig 2 st hem (a) Täntke iallafall tippsa om deras produkter då dem verkligen är sjuuukt bra!!! Använder deras silikondroppar och deras leave in treatment! Kan verkligen säga att mitt hår känns som sammet av deras produkter. Har använt mina sammetsdroppar sen april och den är inte äns halvvägs slut! Sjukt dryga är dem amn behöver bara som en ärta i handflatan och sen räcker det!!!

Dessa finns på Kicks så spring in dit och köööp!!! Bästa hårprodukterna jag använt. Och tro mig jag får ofta höra att mtt hår är silkesmjukt och lent. Frisörerna säger alltid till mig hur fint och bra mitt hår är hahh

Jag och Ralph. Han fixade mina lockar. Hahah har aldrig snackat med en gay innan men han va nog den skönaste som fanns. Vill ha en gay vän....

Fanns en massa montrar och i en monter så tyckte dem vi såg så "fina" ut att dem tog bilder på oss och gav oss champagne i små glasflaskor tsm med små rosa macarons!! Gudomligt gott haha

 

Nu fick ni lite andra bilder också att titta på hehe Va verkligen en aass rolig upplevelse och vill verkligen göra det igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0