Goodbye my lover, goodbye my friend

you have been the one..you have been the one for meeeee!!!! Haha okej ska inte överdriva men kom hem för ngn timma sedan efter att ha tillbringat en timme eller två hemma hos saris med anti, sahra och hennes bf jonas. Vi sa lix goodbye till den apan för imorgon åker hon till äckliga thailand i 3 jävla veckor....

 

Okej ska inte va så himmla bitter haha men HURFAN ska jag klara mig utan den apan i 3 veckor?!?! Pratar och träffar henne praktisk taget varje dag (om vi inte träffas så pratar vi iaf i tef 1 gång om dagen) till INGEN kontakt i 3 veckor! Kommer lix inte ens kunna säga god jul, gott nytt år eller grattis på födelsedagen... blir lite sadface faktiskt

 

Min soulmate åker iväg. Och jag blir forever alone buhuhuuh. Men om du ser det här saris så hoppas jag att du får det toppen. Bli brun åt mig och ha det bara awesome så får jag väl hoppas att de här veckorna går fort som fan <3






Love you bästis! Now and forever and ever and ever and ever and ever hahhah <3


Och så var det bara 2 apor kvar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0