Difference

Hahaha guuud kolla skillnaden från när jag gick i sjuan och nu iungefär 3 1/2 år senare!!! Känns sjukt vilken förändring jag har gjort på den tiden!

 

Jag har förändrats väldigt mycket utseende mässigt men även insidan har genomgått en total förändring. Det mesta hände nog nu under min tid i jkpg hahaha Jag har fått mycket bättre självförtroende än vad jag hade innan och jag tror att det syns på mig! Har fått höra det väldigt ofta av folk som umgicks med mig innan (dem ser mig ju inte så ofta) Tror det har gjort mig mer attraktiv också på ett sätt, det märker man ju iaf när killar som typ hatade mig och tykcte att jag var ful,äcklig osv nu skriver till mig på fb.....haha en patetisk frågade till och med om jag ville träffas när han skulle till jkpg. Den dagen säger jag bara pffft


Lär er där ute skaffa lite självfötroende och en hyffsat snygg stil och så blir det helt plötsligt att haters are not always gonna hate hahahha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0