Besöksrekord

Märkte att min statistik höjdes ovanligt mycket från igår till idag haha blev riktigt chockad för har aldrig blivit såhär innan så undrade fan har hänt??? Men såg då att min kompis Louise som va här och hälsade på nämnt mig i sin sminkblogg som hon har med sin kompis (den e asgrym ni som inte kollat in den GÖR DET!!!!) haha så jag antar att det va därför min statistik höjdes som den gjorde hahah

 

En bild på mig och Louise från förra året då vi skulle ha gått på en Halloween fest hehe Hon har 2 bloggar en med sin kompis som sagt där dem ger massa smink och skönhetstips (grymma som sagt)  beautyfreaks. Och hennes egna blogg där ser man mer mode och hennes every day life typ louisestyle.

 

'

Tänkte även tippsa om Enni Pennis blogg! Skojar inte när man kollat in hennes blogg så vill man typ springa till första second hand butiken som man kan hitta haha Hon shoppar 24/7 (försök inte förneka det enni). Ennis blogg hitar ni HÄR!!!

 

Om ni vill bli inspirerade och se sjukt snygga kläder ska ni verkligen kolla in de här tjejernas bloggar!!!! Längtar tills sötisarna kommer upp på jullovet i lagom tid till mellandagsrean haha ;) Då ska här shoppas haha ;)

 

Hoppas iallafall att ni nya läsare som hittat hit stannar och finner min blogg intressant! Nu ska jag läsa lite och sedan sova hihi

 

Btw enni fick du också nytt rekordsbesök hahah ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0