<3

 

Jag måste nog säga att jag har världens finaste vänner i hela världen! Såg min sötis Saras gästbloggning innan haha Älskar mina vänner finns inga finare än dem. Dem e guld värda och jag vet alltid att jag har dem där. Nu har man kommit till det stadiet i livet där man vet vilka ens riktiga vänner är och det är så himla fint.

 

Jag har förlorat många vänner sedan jag flyttade men säger ba fuck it. Om dem verkligen va så bra vänner hade dem anstängt sig mer. Har bra kontakt med ett fåtal och det är dem som jag verkligen känner att jag vill behålla. Kan aldrig beskriva hur glad jag är över alla nya fina människor jag träffat ändå sedan jag flyttade hit. Det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv.















image description

image description

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0