the man in the moon

Good evening everybody

 

Har varit en slapp dag för mig idag! Bara varit inne läst och tittat på tv i shorts och min mysiga hoodie hiih

Passade syskonen så vi gick ut en promenad till pappa och träffade på min kusin daniel och hans kompis :) Satt och chillade med dem i den fina solen tills bebis gnällde så vi gick hem :) En mysig dag trots allt <3

 

Oooh btw igår va jag och saris på bio :) Vi tittade på Bad teacher med Cameron Diaz. Blev besviken faktiskt :/ Hade förväntat mig så mkt mer...

 

hmmm

miffo <3

heheh fina vi är jag och min bebis <3

 

Just nu !! Mysa i mina nya jeans och med en gammal film från 1991 md Reese Whiterspoon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0