Miss saris

is coming soon så ska gå och möta upp henne alldeles strax.

 

Oh juste på vägen till ica så skulle en bil köra ut från parkeringen men stannar. Så då tror ju jag okej d e lugnt att cykla över men nej då börjar biljäveln köra. Tror såklart att han ska sluta iom att jag är exakt framför men nej ham fortsätter att köra och köra tills jag blur tvungen att kasta mig av från cykeln om jag inte skulle följa med. Så sadeln slår emot mitt bäckene elr fan det nu heter iom att jag blir tvungen att slita mig av cykeln. Blir så himla chockad, hur kunde han inte se att jag cyklade över inte så att det va långt ifrån va ju ba 5 cm mellan bilen och mig. Men nej vänder mig mot idioten men han baa nickar och köra iväg. Stod en gubbe jämte bilen som såg allt och hörde hur han ropade efter mig men var för chockad så hoppade ba på cykeln och cyklade iväg. Den e hur sne som helst nu men aja. Och juste jag haltar ... aja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0