Godmorgon

Är hur trött som helst haha

 

Vi kom hem vid kl 5 på morgonen igår från sthlm och jag somnade nog inte förräns vid kl 6 elr ngt ..... Så nu är jag mamma och pappa som zombies typ xd Men iaf hade det väldigt trevligt igår. Mycket dansande kan jag säga. mina fötter DOOOOG haha

 

Vi åkte från sthlm ungefär vid kl 2. Så somnade i bilen på vägen hem, men sen så stannade vi på OKQ8  och lilla fina jag som redan bytt om till boxershorts och linne kommer in där med utsmetat smink skinnjacka och rufsigt hår haha Tycker synd om killen i kassan jag måste ha sett ut som ett monster haha

 

Iaf här kommer det lite bilder :)

 

Välkomstdrinkar och jordgubbar MUMS

Och såhär såg lilla jag ut igår då. Hade på mig min baby från Sherri Hill

Söta sysslingar

Vacker <3

Papi

Fina mostrar

Mormor <3

Mormor och gammelmorfar

 

 

 

Ska försöka somna om nu haha

piss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0