.....

Kollade precis senaste avsnittet av True Blood. D va awesome!!! Ska gå och lägga mig nu, känner mig trött.

 

En tanke. Föräldrar undrar alltid varför man döljer allt för dem. Tänker dem aldrig på att det kanske är dem man inte vågar berätta för. Att kanske är deras reaktioner och beteende värre än det som hände. Okej visst en bil körde på mig och jag blev chockad varav jag inte tänkte på att kolla vilken bil det var elr registreringsnummret eller att ringa polisen. Men jag blev inte allvarligt skadad. Tänker inte ens på det nu. Men nej när man säger något då e allt man fpr höra varför man inte gjorde något som att ringa polisen elr kolla bilen bla bla Men shit jag var chockad att ngn kunde göra så så jag tänkte inte på det. Senare hör man (säkert inte menat för mina öron) att en tjej blev våldtagen  en bil och hur är det att hon kommer ihåg bilen och hur den såg ut men hon va ju inte tillräckligt chockad. Men ursäkta mig ska se till att inte bli påkörd av bilar längre eller så skiter jag väl i att säga något nästa gång det händer....åh orkar bara inte


Är iallafall glad att jag har mina vänner som hjälper mig igenom allt jobbigt....

 

Spenderat min tid med den här sötisen idag. Love u <3


Kommentarer
Postat av: hahhaha en finne

haha GUD straffade dig im watching you xlxl gosip girl

2011-08-12 @ 22:17:53
Postat av: Dragana

Sötis du kan spåra ip adressen :*

2011-08-13 @ 12:25:41
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0