Blev Adelante istället haha ehehehehe

äFanns inga bra platser på Coffehouse uteservering så vi körde på adelante ist :D hihih

Har iaf haf det hur mysigt som helst idag, verkligen en nödvändig kväll med mycket flumm,skratt,fint väder och ja allmänt mysigt :)

Tack min fina lisa <3

Min snögging <3

Jag orkade inte med hatten så lämnade de hemma haha Det blåste typ när jag stack såå eheh

 

Förresten måste nog ha hört lamaste raggningsrepliken idag alltså ever, En kille som kommer gåendes mot mig med resten av sina "homeboys" sträcker fram sin arm mot mig och säger: "Snälla kan jag få din autograf du e för snygg "


Haha både jag och lisa typ dog lite smått och undrade vad som händer med dem här jkpg killarna haha 

 

 

Ska kolla på film nu :)

 

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0