A6-Modelljakten

Ola amigas. Tjejen med den sämsta updaten här eheh

 

Har iaf varit på a6 idag med lisafisa en stund och kollade in modelljakten :) Va ba där för titta men träffade en kompis som sökte och typ putta in mig i ledet haha ofc så gick jag inte vidare (gjorde det ba för att träffa kenza typ haha) men träffade henne iaf :D Hon va såååå mkt sötare irl och va hur trevlig som helst. Träffade också andreas och holy shit va snygg den killen äääärrr !!! Typ hej jag kan gifta mig med dig dirrr!!!!! snygg typ. Kunde inte sluta dregla varje gång jag såg hnm haha

 

Han var hur trevlig som helst också!! Trots att alla tjejer typ slängde sig på hnm och han typ inte alltid hade tid att ta bilder så försökte han ändå ta med alla och han va jättetrevlig och söööööööt <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0