Lite bättre.

Ja hallå på er Dragana in tha hus (pratar med mig själv eftersom att hon inte har några bloggläsare alls..)..känner mig lite speciell.. 

Men ja den är inte helt perfekt (designen) och det finns mycket man kan förbättra men detta duger för tillfället! Den förra Fashion designen vad fett ful HEHE. Ett stort tack till Michaela (låter som att jag håller ett tal eller något) för utan henne hade inte detta vart möjligt (HAHAHAHAHAAH DET LÅTER VERKLIGEN SOM ATT JAG HÅLLER ETT TAL). Men bara så att ni är lite informerade så är flickan som driver bloggen en otroligt fin vän som jag älskar väldigt mycket! Nu måste jag fortsätta att arbeta! Puss

I love you ♥



Vi är vackra på insidan jag lovar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0