I'm back

Haha ja ni såg min bästa väns sjukt fina inlägg därnere! Måste tacka henne för att hon och michaela orkade lägga ner tid på att hjälpa mig fixa iallafall en tillfällig design så att jag orkar blogga haha Lovar att bjuda både henne och Michaela på en Lion godis nsta gång jag kommer till gvd :D

 

Sist jag bloggade va nog ett tag innan sommarlovet haha Mycket har ju förändrats sedan dess, flyttade till jönköping under sommaren och har gått gymnasiet här. Mste säga love my life! Föutom att jag saknar mina vänner i gvd :/

Okej lite kul info för alla ni tusen bloggläsare som jag har haha (dryg svar ja )

Näe men nu ska jag plugga och dricka smoothie och imorgon blir det födelsedags middag i gränna hos michaela :D

Jag och bästa vän <3

Jag och bästa vän <3

Bjuder på en av mig och min sariis också, hennes blogg www.msara.blogg.se

Såhär såg jag ut idag då (care) så jvla skönt nu när det e så fint väder så man kan ha brillor och jeansjacka :D

Just nu ....

 

Yeey mitt första inlägg haha fail

Puss


Kommentarer
Postat av: Dragana

Love you hjärtat <3 Nej inte fail!! Hahahah det är kul med en massa bilder! Hihi

2011-04-28 @ 19:18:44
URL: http://sockerdragana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0