Home at last

Sitter hemma nu. Har haft en as najs kväll. Verkligen as bra har den varit. Måste tacka michaela the b-day kid för riktigt god mat och verkligen allt va bra :) Haha blev helt stress innan alice och lisa kom. Men sen kom vi jue iväg iaf, fick skjuts av mamma men om typ 15 min försent, men fint folk kommer qalltid sent elr???? haha blev 3 rätters middag iaf, skagen toast med avokado & räkor som förätt. Grillad fläskkarre med ugnsbakad potatis,kall bearneise,tsatziki ovh sallad och fetaost. Sen efterätt chokladmousse med hallongrädde och jordgubbar, MUMS /säger jag ba. Rullade hem sen. Men hade en riktig myskväll verkligen, as nice med tjejorna och vi hade det riktigt mysig på henes terass/balkong :S

Födelsedagsbarnet öppnar presenter!

Jag och Fia :)

Fina tjejor

Mums efterätt!!!

Jag och sötis i bussen på väg hem med dem andra tjejorna

Såhär såg jag ut idaaag :D

Nu ska jag soova, Gonaatt :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0