SOVMORGON FTW :D

Heheh nu ha jag sovmorgon :) soooooft

Skulle bloggat igår men sen började min data att bli heeeelt fucked up -.- Jvla cp data vi har bara mobilt bredband så skiten kan bli helt störd ibland xd

Hmm igår så var madde och bella här :D Det var väldigt kul för madde och bella hade med sog sina kameror :) Så vi fotade lite. Madde har fotat ig ungefäääär fyra gånger innan. Det är aaass kul och hon e väldigt duktig här är hennes foto blogg www.supermadde.blogg.se

Jag har en maaasssa franska glosor idag som jag inte pluggat ett skit till xd Så nu sitetr jag och panikpluggar i sista minuten hahha

Alla kusinerna kommer inte på lördag :/ Har saknat pati men hon ska på rixfm festivalen ist. Aja får väl ha kul med mina girls ist ;) Idag efter skolan så blir det chili thai med enni och erika :D Enni fyllde år igår så congrats till henne :)

Det kommer bli uv fest på lördag :D Heelt nice efetrsom artisten Danjah kommer.  Men nu ska duktiga jag fortsätta att plugga sista minuten läxor xd



Första gången madde fotograferade mig :)


Och det här va sist :) Hahaha madde älskar mig i svartvitt xd

Det här ar också från sist men den fick va i färg. Gillade faktiskt att den va i färg. Det va lite annorlunda :)

Danjah - My love


ÄÄÄlskar den :D Iiih jag ska se hnm på lördag taggad somfan nu <333

Seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0