Ny blogg...woow typ

Okej nu e jag lite sur för skrev typ precis ett inlägg (som inte va så litet heller) om hur kul d va för mig att jag precis skaffat en ny bogg efter att ha försökt två gånger tidigare. SÅ RÅKAR JAG RADERA HELA JÄVLA SKITEN.

Yaay bästa sättet att börja ett inlägg elr hur ;)

Aja skriver snabbt nu eftersom jag verlkligen inte orkar skriva om heeela grejen.

Jag heter Tiffany och efternamn Hanna. ( Ja det är mitt efternamn på riktig).

Min bästa kompis dragana typ pusha mig till att skaffa en blogg. Kändes roligt att göra d så tänkte what the hell.

Jag bor i en skithåla vid namn gislaved som ligger i småland en timme utanför jönköping.

Jag går i nian vilket betyder att jag är 15 men fyller 16 nu i november (fuck november säger jag ba)

Luckely for me så ska jag flytta till jönköping efter sommarlovet och börja gymnasiet där :D

Har inte fixat något med bloggen eftersom att jag inte har en enda jävla anning om hur man gör -.- Men ska fixa d sååå.. :)

Det var allt från mig at the moment :)

Seya

 
Heheh ego bild men hade ingen bättrexd Hehe här är en liten ego bild på mig. Hade inget bättre -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0