Morgooon

Heej

Jag som den smarta jäveln jag är vaknade vid typ kl:5. Hhahah trodde kl va typ 8 elr ngt för d va helt just ute. Men så ser jag att den är typ 5 så jag somnar om. Och sedan vaknar jag tyo varje halvtimme -.- Tillslut vid typ halv 7 orkade jag inte mer så jag gick upp ist. Plattade håret gjorde lite läxor och sånt. Nu har ala förutom pappa vaknat. Mamma är i göteborg för sin kurs :)

Väntar på att Dragana ska messa eftersom att hon ska kma över förfrukost eftersom att alla nior har sovmorgon. Tack så mkt till min lillebror typ eftersom att det är pga att dem nya sjuorna ska till skolan som vi får sovmorgon.

Börjar längta till helgen och gisledagarna :D Har en känsla av att det kommer att bli soft. Typ mina sista gisledagar också eftersom att jag senare flyttar till jkpg. Sedan kommer jue min kusin patricia också att kma. Hon är 92:a. Vi brukar alltid ha d asss soft när jag e jkpg hon hon i gvd.

Min lillasyster satt jämte mig innan och hon va helt gosig eftersom att hon precis vaknat. Älskar när hon e sån. Men sedan sprang hon till pappa :( hahha xd

Nu ska jag messa dragana och se när hon kommer :D

Seya

 

Jag och angelique nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0