Hos sockerdragana

Helluu

Nu e jag hos en av mina bästa kompisar dragana :D kolla in hennes blogg sockerdragana.blogg.se

Hon ska hjälpa mig med min header och sånt. Fast nu ska vi ut för dragana ska jogga medans jag ska ta tiden. Sedan fixa bloggen och sen en av våra vanliga film "stunder". Vilket innebär något gott från Lidl (vårat andra hem) och en bra film på dragans dator.

Ngt roligt i helgen ;D Gisledagarna yeey typ

Hahah ne men det är typ det mest roliga som händer i gvd på hela året. Belive it or not. DÅ kommer alltid kusinerna, man är ute med kompisarna till typ ett på tivolitet och marknad och annat skit :D Fun fun ... Sen måndag. Lisebergs resa med andra niorna. Också det roligt. 

Men nu ska vi ut eftersom att dragana är väldigt duktig till skillnad från mig som nog kommer sitta och ta tiden medans jag äter chips elr ngt liknande :D



Detta kommer då att vara jag medans dragana är ute och  springer hahah xd

Seya 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0