Corazon

Tja tja

Hhaha herrgud nu tänkte jag på krillebooii när jag skrev det där haha xd

Aja idag hmm skola pain in the as som vanligt xd matteprov som va typ tre delar heeelt jobbig ;o

Sedan hem med så jvla mkt läxor att d inte e sant, e snart klar med svenskan som ska in imon iaf. Skönt men sen e d franska på fredag och no läxförhör på tisdag. Och imon måste jag gå på håltimman till slöjden och göra klart mitt arbete för att sedan efter det springa el ljusspåret för att göra konditionstestet. Vilket jag hatar -.-

Min nya knark låt :D Låten är från senaste bring it on filmen. Visste inte att dem som sjunger låten faktiskt är med i filmen förräns jag såg musikvideon. Iaf den e aaasss fin :)



Looove it

Nu ska jag va duktig och fortsätta med mina läxor :)

Seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0